System dLab posiada możliwość generowania raportów. Aby wyświetlić listę aktualnie dostępnych raportów skorzystać należy z odnośnika "Raporty" w menu głównym.
W chwili obecnej dostępne są następujące raporty:
Raporty dzielimy na dwie grupy: bezparametrowe i parametrowe.
Raporty bezparametrowe nie posiadają żadnych parametrów wejściowych i są generowane automatycznie przy każdym wyświetleniu ich widoku. Do tej grupy należy raport "Odmowna decyzja udzielenia praw autorskich".
Pozostałe raporty posiadają parametry i dopiero po ich wypełnieniu możliwe jest wygenerowanie raportu.
Zestawienie liczby operacji jakie wykonał aktualnie zalogowany użytkownik. Raport posiada 2 parametry wejściowe, data początkowa i data końcowa, określające ramy czasowe badania aktywności użytkownika.
Zestawienie obejmuje następujące pozycje:
Przykładowy raport:
Raport bezparametrowy wyświetlający listę zadań, dla których czynność ustalenia praw autorskich zakończyła się odmową. Odmowa jest tutaj rozumiana jako wartość "Odmowa" parametru "Rezultat" tej czynności.
Lista zadań zorganizowana jest w dwóch kolumnach, pierwsza pokazuje nazwę zadania a druga stan, w jakim aktualnie jest dane zadanie.
Przykładowy raport:
Zestawienie liczby operacji jakie wykonał określony instytut w zadanym okresie czasu. Raport posiada trzy parametry: data początkowa, data końcowa i siglum instytutu. Data początkowa i końcowa wyznaczają ramy czasowe badania aktywności instytutu. Siglum instytutu to prefiks jakim oznaczany jest instytut, do którego należą użytkownicy systemu dLab. Przynależność jest tutaj określana poprzez umieszczenie siglum instytutu w nazwie grupy użytkowników.
Zestawienie obejmuje następujące pozycje:
Przykładowy raport:
Zestawienie niezakończonych zadań, dla których czynność ustalenia praw autorskich nie została wykonana. Raport ograniczony jest jednym parametrem - datą ostatniej aktywności.
Lista zadań obejmie tylko te zadania, dla których ostatnia aktywność miała miejsce wcześniej niż podana data. Wyniki raportu zorganizowane są w dwóch kolumnach, które pokazują nazwę zadania oraz datę ostatniej aktywności.
Przykładowy raport:
Raport obejmujący zadania, które nie zostały zakończone do dnia określonego przez parametr "Brak aktywności po". Lista zadań zorganizowana jest w dwóch kolumnach, z których pierwsza zawiera nazwę zadania a druga ostatnią aktywność w tym zadaniu.
Przykładowy raport: